Irriterad

Orkar inte ens blogga men får göra det ändå har ändå inget annat att göra. Jag är riktigt irriterad på skolan just nu eller på matten mest för provet jag gjorde, lärarna kan ju inte ens förklara ett skit och jag förstår mig bara inte på dem, aja, skitsamma!  <:
Har haft en sjukt kul dag idag med Nathalie, tagit massa kort och haft det mysigt och allt. Riktigt kul har det varit. Hon stack hem vid 8 och jag börja plugga på engelskan jag har tills imon, den är också riktigt jobbig, men ska inte klaga så mycket. Längtar till fredag då jag ska till Signe och sova över där till söndag, kommer ta riktigt många bilder (kanske) och bara ha det riktigt mysigt. Ska försöka plugga lite på engelska läxan och skriva stödord, annars får ni ha de bäst, xoxo.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0